0912-837-5747

مباحث آسان ونمره آور درس ریاضی در کنکور

درس ریاضی یکی از دروس سخت و ترس آور برای اکثر کنکوریها هستش ولی ریاضی مباحث آسونتر هم داره که شما میتونین با کارکردن وتست زدن روی همین مباحث که در ادامه این مقاله بهتون معرفی میکنیم درصد نسبتا خوبی رو به دست بیارین!!

ماتریس

ماتریس یکی از ساده ترین مباحت ریاضی کنکور است که هرسال در کنکور سراسری یک سوال از این مبحث طراحی می شود ، این مبحث در کتاب ریاضی دوم دبیرستان فصل ۶ برای شما آموزش داده شده است که با تمرین و تست زنی در این مبحث نسبتا ساده میتونیین درصد خوبی به دست بیارین و به این سوال پاسخ بدین.

ترکیبات و احتمال

این مبحث هم جزء مباحث ساده تر هستش و سالانه ۳ سوال یعنی ۱۰ درصد از این مبحث سوال طرح می شود. این مبحث شامل فصل هفت دوم ، فصل یک سوم و همچنین فصل یک پیش می شود.

حد و پیوستگی

مبحث حدوپیوستگی هم جزء مباحث راحت هستش که هرسال ۳ سوال از این مبحث طرح می شود.در این مبحث با تمرین زیاد و حل تست ها و فوت و فن های مربوط به حد و پیوستگی میتوانید به سه سوال پاسخ دهید.
لگاریتم

مبحث لگاریتم خیلی ساده است و به راحتی می توان با زدن سوالات مبحث لگاریتم برای ریاضی کنکور آمادگی کافی را کسب نمود.
انتگرال

مبحث انتگرال در ریاضی کنکور جزء مباحثی است که هرسال ۲ سوال از این مبحث در کنکور می آید و نحوه ی سوالات به صورتی هست که با حل کردن تست هاسی زیادی از سوالات کنکور سال های اخیر می توانید به این سوالات پاسخ دهید.
دنباله و تصاعد

مبحث دنباله و تصاعد از مباحث نسبتا آسان است که هرسال ۱ سوال از این مبحث در کنکور سراسری می آید.
معادله و نامعادله

این مبحث جزو مباحث پایه ای ریاضی است و در سال دوم به آن اشاره هایی شده اما بحث کامل ترش در سال سوم فصل دوم آماده است و یادگیری انها بسیار مهم است .
آمار

آمار از جمله دروسی است که معمولا یک سوال آن بسیار ساده است و سوال دیگر آن هم با کمی حل تست می توان به راحتی آن را پاسخ داد و از مباحث سال سوم دبیرستان است.

توجه توجه
مباحثی مانند مثلثات و تعیین علامت هاکه برای پاسخگویی به تست های دیگر مباحث از جمله حد و پیوستگی ، مشتق ، انتگرال و … به آن ها احتیاج پیدا خواهیم کرد بهتر است یاد بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی