0912-837-5747

تکنیک ضربدر منها راه حلی برای مدیریت زمان کنکور

تکنیک ضربدر منها راه حلی برای مدیریت زمان کنکور :

برای مدیریت زمان در سر جلسه کنکور سراسری روش های متفاوتی از قبیل تکنیک ضربدر منها ، تکنیک زمان های نقصانی ، تکنیک تست زدن با دو خودکار ، استراتژی بازگشت در جلسه آزمون و … وجود دارد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این تکنیک ها در زمان برگزاری کنکور سراسری استفاده نمایید چرا که در بسیاری از افراد دیده شده که به خاطر استرس در زمان کنکور مدیریت زمان بسیار برای داوطلب کنکور دشوار خواهد شد. در این مقاله تصمیم بر آن داریم تا تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان کنکور را برایتان شرح دهیم.

تکنیک ضربدر و منها چیست؟

تکنیک ضربدر منها در تکنیکی برای مدیریت زمان در کنکور می باشد که به وسیله آن می توانید اشتباهات خود را در کنکور کاهش دهید. تکنیک ضربدر منها یکی از ساده ترین روش های مدیریت زمان و کنترل اشتباهات خود در جلسه کنکور می باشد به همین دلیل به شما پیشنهاد میدهیم حتما از این تکنیک در زمان مطالعه و تست زنی بالاخص در روزهای نزدیک به کنکور انجام دهید تا بتوانید از این تکنیک به راحتی در زمان کنکور استفاده نمایید.

آموزش تکنیک ضربدر و منها

در آموزش تکنیک ضربدر منها باید گفت که شما باید در ابتدا باید سوالات را برای خودتان بر اساس درک خود از میزان یادگیری خود دسته بندی کنید. دسته بندی سوالات را میتوانید بدین گونه دسته بندی کنید که:

۱) اولین دسته از سوالات ، سوالاتی می باشد که شما در ان مباحث تسلط کافی دارید و به راحتی می توانید در زمان استاندارد ، به جواب برسید.

۲) دومین دسته از سوالات ، سوالاتی می باشند که شما تسلط کافی در آنها ندارید یعنی به صورتی که پس از خواندن این مباحث شما تسلط کافی در پاسخگویی به آنها ندارید و در به جواب رسیدن اینگونه از سوالات دچار شک و تردید می شوید.

۳) سومین دسته از سوالات، سوالاتی می باشند که اصلا تسلط ندارید یعنی اصلا بلد نیستید که به این سوالات پاسخ بدهید.

طرز استفاده از تکنیک ضربدر و منها

در تکنیک ضربدر و منها باید بگوییم که این روش برای سوالاتی که تسلط کافی ندارید یعنی روی جوابهای دو گزینه شک دارید و سوالاتی که اصلا بلد نیستید کاربرد دارد. بدین صورت که پس از مطالعه سوال ها در کنکور در کنار سوالاتی که شک دارید علامت ضربدر و در کنار سوالاتی که اصلا بلد نیستید منها می گذارید. این روش بدین صورت به شما کمک میکند که در پایان وقت به سراغ این سوال ها بیایید و بر روی آن فکر کنید تا به جواب درست برسید. تکنیک ضربدر منها به شما کمک میکند تا در مدیریت زمان خود بهتر عمل کنید و سوالاتی که اصلا بلد نیستید را کنار بگذارید و وقت خود را صرف مطالعه آنها نکنید چرا که در زمان کنکور سراسری حتی یک ثانیه هم میتواند برای شما با ارزش باشد.

برای موفقیت در کنکور با تدریس حرفه ای اساتید برتر کشور و کنکور آسان است

همراه باشید

استاد احمدی ، مهندس امیر مسعودی ، مهندس عارف ربیعیان ، دکتر مهدی شیخی

جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی درسی رایگان و بهره مندی از

طرح ویژه نوروزی کنکور آسان است

با شماره های

۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱

۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی