0912-837-5747
برنامه ریزی

برنامه ریزی کنکور (اهمیت برنامه ریزی)

برنامه ریزی کنکور مهم ترین چیزی است که هر داوطلب برای شروع مسیر باید داشته باشد. بدون داشتن یک برنامه ریزی درسی بلند مدت، ماهانه، برنامه ریزی هفتگی و برنامه ریزی روزانه، حتی اگر چندین سال هم وقت داشته باشید به هدفتان نمی رسید. داشتن تعهد به برنامه ریزی درسی خود و انجام درست و به موقع آن تضمین کننده یک نتیجه خوب برای شماست. برنامه ریزی برای کنکور این امکان را به شما می دهد که با همان وقت و امکاناتی که دارید بهترین نتیجه را بگیرید.

برنامه ریزی

در ظاهر ، همه داوطلبان یک کاری انجام می دهند و آن ، مطالعه کردن است. اما چگونه می شود که داوطلبی همه دروس را بالای ۷۰ درصد می زند ولی داوطلب دیگر درصد های منفی کسب می کند؟ اگر از قبولی های سال های گذشته بپرسید به مهم ترین عاملی که اشاره می کنند ، داشتن برنامه ریزی درسی درست و اصولی است. سایر عوامل از جمله : روش های مطالعه ، منابع کنکور ، آزمون ها و … بعد از آن بررسی می‌شوند.

باید ابتدا تصویری از روزها و ماههای آینده به دست بیاورید و زمان انجام هر کار مشخص باشد. داشتن برنامه ریزی روزانه به شما آرامش ذهنی و اعتماد به نفس می دهد. دیگر نگران کارهای باقیمانده نخواهید بود بود و خیالتان راحت است که در زمان خودشان انجام می شوند. از طرفی به تدریج پیشرفت خود و برنامه‌های انجام شده را می بینید و به این باور می رسید که هدفتان دست یافتنی است. سنگ بزرگ نشانه نزدن است.

واضح است که با یک برنامه ریزی غیر اصولی و بدون فکر ، نتیجه ای حاصل نمی شود. در این شرایط نمی توان گفت برنامه ریزی جواب نداده و یک کار بی فایده است. ابتدا باید ویژگی های یک برنامه ریزی درسی اصولی را بدانید.

برای اینکه در کنکور موفق عمل کنید و رتبه برتر شوید، برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۱ را با ۵ اصل بنیادی و مهم باید انجام دهید. که در مقالات اینده خواهیم گفت

مهندس احمد سلام مشاور برتر کنکور آسان است
برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره‌های
۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱
۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲
۰۹۱۲۸۳۷۵۷۴۷
تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی