0912-837-5747

فرصت طلایی در هفته‌ی پایانی

فرصت طلایی در هفته‌ی پایانی

در هفته‌ی آخر، باز هم این فرصت را دارید که آموخته‌های‌تان را برای آخرین بار مرور کنید و تورق سریع داشته باشید. این فرصتی است که می‌توانید آن را به یک شانس بزرگ برای موفقیت در کنکور تبدیل کنید.

این نکته مهم و کلیدی یادتان باشد در دوره‌ی تورق سریع باید فقط قسمت‌های مهم و نشان‌دارشده‌ی کتاب درسی، مباحث پرتکرار دروس دین و زندگی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و عربی، یادداشت‌ها و خلاصه‌برداری‌های شخصی خود، فرمول‌ها را آن هم به صورت روزنامه‌وار بخوانید. تورق سریع را به خواندن کامل تبدیل نکنید. کتاب‌ها را ورق بزنید و مطالب را در ذهن خود مرور کنید و بگذرید.

سعی کنید در هفته‌ی پایانی آرامش خود را افزایش دهید و با توکل به خداوند،اندیشه‌ی مثبت و روحیه‌ای سرشار از انرژی، تورق سریع را انجام دهید و به این موضوع فکر کنید که شما به اندازه‌ی تلاشتان مطالب را یاد گرفته‌اید و روز کنکوردر جلسه آزمون قرار است همین مطالب از شما امتحان گرفته شود.در این چند روز باقیمانده مثبت فکر کنید.

منبع :سایت کنکور آسان است , کنکور آسان

کنکور آسان , کنکور آسان است, مشاوره نحصیلی رایگان,کنکور,مهندس مسعودی٬ استاد٬انتشارات گیلنا٬کنکور٬ کنکور آسان است٬ کنکور اسان٬ کنکور اسان است٬ کنکور برتر٬ کنکور نیوز٬ کنکورآسان,درس خواندن آسان است,کنکور,دفتر مرکزی کنکور آسان است,سایت کنکور آسان است, سایت کنکور آسان,دفتر مزکزی کنکور اسان,موسسه کنکور آسان است,کنکور برتر,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی