0912-837-5747

از روز های داغ تابستان غافل نشو ! (قسمت اول)

شروع تلاش برای موفقیت در کنکور

تابستان زمانی که شما نباید از آن غافل شوید. شاید از خودتان بپرسید آمادگی برای کنکور آن هم از تابستان ، شروعی زود هنگام نیست ؟

پاسخ شما داوطلب کنکوری این است نه تنها زود نیست شاید هم دیر شده باشد !

زیرا بیشتر دانش آموزان موفق در کنکور از همان سال های نخست دبیرستان ، خود را برای کنکور آماده کرده اند.
پس شما نیز نباید از این نکته غافل باشید که زمان برگ برنده ی شما است ! در این شماره نکته ی شروع برای موفقیت در کنکور را در فصل تابستان از چند زاویه بررسی میکنیم :
تابستان یعنی….
-جبران همه یا بخشی از نقاط ضعف درسی سال های گذشته
-یاد گرفتن نحوه ی استفاده ی بهینه از زمان در طول سال تحصیلی
-یک فرصت طلایی و تکرار نشدنی در حداکثر فرصت یکساله کنکور
-کسب و تقویت مهارت چون برنامه ریزی ، مطالعه ی صحیح ، شیوه های تست زنی و…  هرکسی ، تا زمانی که موقیعت امروز خود را درک نکند ، گام بعدی را استوار تر بر نخواهد داشت   وب سایت ” کنکور آسان”  از وبسایت های مورد اعتماد گوگل در زمینه  کنکور  و از مجموعه آموزشی استاد ، با همکاری تیم مشاوره ای قدرتمند در این ماه شما را تا روز کنکور همراهی می کند تا این که به هدف مورد نظر خودتان رسیده باشید و همواره جزء برترین نفرات کنکور شوید.
مقاله های ما را میتوانید از طریق همین وب سایت کنکورنیوز دنبال کنید .

آرزوی قلبی ما قبولی شما دانش آموز عزیز در بهترین دانشگاه کشور است. *فصل تابستان ، بخشی از فرصت یک ساله ی کنکور است و اگر خوب دقت کنید حدود ۳۰% زمان مفید یک داوطلب کنکور را شامل می شود پس به صلاح شما نیست که این فرصت طلایی را به بطالت بگذرانید .
*داوطلبان کنکوری به اشکال مختلفی برای تابستان خود برنامه ریزی می کنند ، برخی از آنها در مدارسی ثبت نام میکنند که از همان اوایل تابستان تدریس مباحث پایه تا کنکور را آغاز میکنند و دانش آموزان هم با توجه به سر فصل های تدریسی مطالعه  برنامه ریزی شده ی خود را شروع میکنند برخی هم ممکن است در کلاس های تقویتی درس های ضعیفشان ثبت نام کنند تا بتوانند پایه ی درسی خود را در این کلاس ها قوی کنند اما تکلیف سایر درس ها چه می شود ؟ آیا باید آن ها را به حال خود رها کرد ؟ مسلما” نه! در نگاه اول شاید شروع به مطالعه ، آن هم از مباحث درسی سالهای پاییتر گزینه ی مناسبتری به نظر آید اما آیا انگیزه کافی برای ادامه ی این کار وجود خواهد داشت ؟
توصیه ی ما این است که تا حد امکان در قالب یک سری آزمون های منظم که طرح درسی مشخصی را دنبال می کند مسیر مطالعاتی خود را تعیین کنید تا در کنار داشتن یک روحیه ی مثبت رقابتی ، بتوانید با آرامش کامل به اهداف تعیین شده خود در فصل تابستان دست یابید . پس با ما همراه باشید با یک انرژی مثبت.
می توانید با تیم مشاوران سایت کنکور در تماس باشید وب سایت کنکور دارای یک برنامه ریزی ویژه برای داوطلبان کنکور ، که توسط تیم قدرت مند مشاوره ای استاد تهیه و تنظیم شده است با شما خواهد بود …
مقاله بعدی یعنی قسمت ۲ را از وب سایت کنکور آسان دنبال کنید .
موفق باشید

مهندس سلام

جهت مشاوره ویژه تابستان با شماره های ۰۲۱۶۶۴۰۹۶۴۰  –  ۰۲۱۶۶۴۹۸۷۲۴ تماس بگیرید.
کنکور آسان , کنکور آسان است, مشاوره نحصیلی رایگان,کنکور,مهندس مسعودی٬ استاد٬انتشارات گیلنا٬کنکور٬ کنکور آسان است٬ کنکور اسان٬ کنکور اسان است٬ کنکور برتر٬ کنکور نیوز٬ کنکورآسان,درس خواندن آسان است,کنکور,فرصت طلایی تابستان کنکور,برنامه ریزی ویژه تابستان,برنامه تابستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی