0912-837-5747

سخن کنکور آسان است با کنکوریهای ۹۹

سخن کنکور آسان است با کنکوریهای ۹۹

حتما روزهای اولی که مدرسه رفتید رو یادتونه… ورود به یک دنیای جدید، با ادمهای جدید و شروع یک مرحله ی جدید در زندگی که برای هر کس قطعا یک تجربه ی خاص بوده..شما در دبستان یاد گرفتین که بخوانید و بنویسید پله به پله پیش رفتین .. به راهنمایی رفتین با کلی شیطنت ها و خاطرات تلخ و شیرین خودش.. به دبیرستان اومدین ..شاید تو سه سال اول همش به خودتون میگفتین حالا کو تا کنکور اما امسال که پیش دانشگاهی هستین فهمیدین که دیگه وقتش رسیده و باید یه کاری بکنید…!

دوست عزیز من، لحظه ای بشین و با خودت فکر کن.. واقعا هدف و تصمیمت برای آینده چیه؟ دوست داری به چی برسی؟ آیا همه ی اون چیزی که تو میخوای درامد زیاد و پول فراوانه؟ آیا تو واقعا دنبال کسب علم و تحصیل و یادگیری هستی؟

یک لحظه فقط یک لحظه ازت میخوام که با خودت رو راست باشی و تو این وانفسای انواع مشاوره ها و کلاسهای رنگارنگ کنکور به خودت فکر کنی؟؟

فقط یادت باشه هر کاری که تصمیم داری انجام بدی، هر چیزی که مد نظر خودت هست و هر هدفی که داری تا انتهای اون پیش برو و هرگز نا امید نشو.

اگر امسال اراده کردی و هدفت دانشگاه رفتن و کسب علم و دانش هست با امید و توکل پیش برو و از هیچ کس و هیچ چیز نترس.

نه تنها تو مسیر کنکور بلکه در مسیر زندگیت امید و توکل رو فراموش نکن. باور کن اینها معجزاتی هستند که تاثیرش رو بعدها خواهی دید.

در آخر اینکه یاد بگیر در زندگی قوی باشی و یاد بگیری چالشها و مشکلات زندگیت رو چطوری و از چه راهی حل کنی.

(( کنکور فقط یک امتحان نیست، تمرین درست زندگی کردن است))

مهندس احمد سلام مشاور برتر کنکور آسان است
برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره‌های
۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱
۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲
۰۹۱۲۸۳۷۵۷۴۷
تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی