0912-837-5747

محدودیت زمانی ایجاد کنید

یکی از بهترین راهکارهای پیشرفت در دوره‌ی انتقالی مطالعه‌ی مباحث مهم و با بودجه‌بندی بالا در کنکور سراسری است. از آن‌جا که این دوره برای بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل امتحانات مدرسه به دو یا سه روز یا کم‌تر از آن محدود شده است، مطالعه‌ی درسی به جز امتحان یا حتی تست کار کردن برای درس‌های مطالعه‌شده دور از تصور است.

راهکار پیشنهادی برای این مساله این است که سعی کنید برای مطالعه‌ی هر درسی که امتحان دارید محدودیت زمانی ایجاد کنید. به عبارت دیگر به جای آن‌که وقت خود را به یک درس اختصاص دهید تا تمام شود، برای یک درس تعیین کنید که چه زمانی تمام شود و زمان را برای آن محدود کنید. برای این کار می‌توانید ساعت مطالعه‌ی خود را در روز به دو بخش زیاد و کم تقسیم کنید. در بخش زیاد درس‌های پیش ۱ و ۲ را که امتحان آن را در پیش دارید مطالعه کنید. بخش کم را نیز به دو بخش تقسیم کنید: یک بخش را به مطالعه‌ی مبحثی مهم و با بودجه‌بندی بالا از دروس پایه اختصاص دهید. بخش دیگر را به تست کار کردن درس آن روز یا روز گذشته که در مدرسه امتحان داده‌اید اختصاص دهید تا تعادل مطالعاتی را همواره برای خود حفظ نمایید.

کنکور آسان , کنکور آسان است, مشاوره نحصیلی رایگان,کنکور,مهندس مسعودی٬ استاد٬انتشارات گیلنا٬کنکور٬ کنکور آسان است٬ کنکور اسان٬ کنکور اسان است٬ کنکور برتر٬ کنکور نیوز٬ کنکورآسان,درس خواندن آسان است,کنکور,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی