0912-837-5747

عواملی که باعث آرامش می‌شوند

مهمترین عواملی که باعث ایجاد آرامش در این فرصت باقی مانده تا کنکور سراسری می شوند عبارتند از:

۱٫    خواب مهم‌ترین علت آرامش است.خواب کافی باعث نشاط و شادابی می‌شود. بعد از خواب مفید،مطالب در ذهن بهتر نقش بسته می‌شود.

۲٫    با دوستان و همتایان خود درباره‌ی نقاط مثبت هم صحبت کنید و راهکارهای مثبت این نقاط را با هم در میان بگذارید.

۳٫    به نقاط مثبت خود فکر کنید و آن‌ها را برای خودتان لیست کنید.مثبت فکر کردن باعث آرامش خواهد شد.

۴٫   اهداف خود را در ذهنتان تداعی کنید. انسان‌های واقع‌بین و واقع‌نگر همواره به قله‌هایی که در نظر گرفته‌اند می‌رسند. هنگامی که به قله‌تان برسید به آرامش خواهید رسید.

۵٫    هنگامی که قدرت «نه» گفتن را در خود بالا ببرید در کنار آن اراده‌تان را مدیریت کرده‌اید. مدیریت در کنار گذاشتن سؤالات سخت از سؤالات آسان باعث آرامش می‌شود.

۶٫    به باورها، داشته‌ها، آموخته‌ها، توانایی‌ها و استعدادهایی که در این یک سال با تلاش به علم و آگاهی تبدیل شده‌اند اعتماد و اعتقاد کامل داشته باشید. همواره امید داشتن باعث آرامش می‌شود.

۷٫  در هر شرایطی خوش‌بین باشید و به آینده‌ی خوب فکر کنید. فکر کردن به آینده‌ای که دوست دارید در آن زندگی کنید باعث کسب نتیجه‌ی بهتر می‌شود. باور داشته باشید که می‌توانید به موفقیت‌های بزرگ برسید. خوش‌بین بودن باعث آرامش می‌شود.

۸٫    تکنیک‌های تست زنی ضربدر و منها و زمان‌های نقصانی را به کار گیرید و آن‌ها را اجرایی کنید. اجرا کردن این تکنیک کارساز باعث موفقیت در جلسه کنکور می‌شود.

عوامل زیادی وجود دارند که باعث آرامش داوطلب می‌شوند. این عوامل ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد ولی این نکات مهم برای همه‌ی شما داوطلبان در راه رسیدن به آرامش یکسان است.به زبان ساده: خواب مفید- همفکری با دوستان درباره‌ی نقاط مثبت- تفکر در مورد نقاط مثبت خودتان، توجه به بسته‌ی ده‌دهی- تقویت قدرت نه گفتن- اعتقاد و اعتماد به آموخته‌های‌تان، خوش‌بین بودن به آینده- اجرای تکنیک ضربدر و منها و زمان‌های نقصانی

کنکور آسان , کنکور آسان است, مشاوره نحصیلی رایگان,کنکور,مهندس مسعودی٬ استاد٬انتشارات گیلنا٬کنکور٬ کنکور آسان است٬ کنکور اسان٬ کنکور اسان است٬ کنکور برتر٬ کنکور نیوز٬ کنکورآسان,درس خواندن آسان است,کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی