0912-837-5747

خرید محصولات کنکور آسان است

کنکور آسان است و خرید محصولات

تمام دانش آموزان میتوانند خرید محصولات کنکور آسان است را به سادگی هرچه تمامتر انجام دهند. موسسه کنکور آسان است با ابداع روش آموزش از راه دور توانسته است مرز یادگیری آسان را شکسته و به همه کسانی که در آرزوی درس خواندن هستند، اما امکان مهاجرت به شهرهای بزرگ را ندارند کمک کند. تمامی افراد در هر نقطه از ایران می توانند با خرید محصولات کنکور آسان است، خود را به سطح بالایی از آگاهی علمی رسانده و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

خرید محصولات کنکور آسان است به چه صورت است؟

خرید این محصولات به دو شیوه حضوری و تلفنی صورت می گیرد. خرید حضوری برای تمامی کسانی است که در تهران ساکن هستند و خرید غیر حضوری برای تمامی دانش آموزان ایرانی می باشد. این نوع خرید با یک تماس تلفنی و یا ارسال پیامک به شماره هایی که در زیر همین متن قرار داده شده است صورت گرفته، که بعد از آن مشاوران این موسسه با دانش آموز تماس حاصل می نمایند. مشاوران بعد از ارزیابی دانش آموزان و صحبت با والدین آن ها بهترین پکیج آموزشی را گزینش کرده و در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. این دانش آموزان بعد از پرداخت هزینه می توانند پکیج آموزشی مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

نحوه ارسال و مدت زمان رسیدن بعد از خرید محصولات کنکور آسان است

خرید محصولات کنکور آسان است در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد بنابراین هر دانش آموزی که گمان می کند نیاز به راهنمایی و یا یادگیری مجدد دروس دارد، می تواند با موسسه کنکور آسان است تماس گرفته و بعد از خرید محصولات این موسسه، سطح علمی خود را بوسیله دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان ارتقا دهد.

دادن مشاوره رایگان به دانش آموزان، تعیین سطح علمی و بررسی وضعیت درسی دانش آموزان از جمله خدمات رایگان این موسسه در ازای خرید محصولات کنکور آسان است، می باشد. بنابراین بهترین شرایط برای یک دانش آموز تا هم بتواند از خرید محصولات لذت ببرد و هم سایر نیازمندی های خود را به صورت رایگان دریافت نماید، موسسه کنکور آسان است، می باشد.

 

برای موفقیت در کنکور با تدریس حرفه ای اساتید برتر کشور و کنکور آسان است

همراه باشید

استاد احمدی ، مهندس امیر مسعودی ، مهندس عارف ربیعیان ، دکتر مهدی شیخی

جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی درسی رایگان و بهره مندی از

طرح ویژه نوروزی کنکور آسان است

با شماره های

۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱

۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی